4 Mayıs 2016 Çarşamba

MAYBELLİNE - Volum' Express Ultra Volume Ultra Fast Maskara

Her kadının dolabında en az bir tane siyah elbise olur... Acil durum elbisesidir, kurtarıcıdır o. Bir yere geç kalınmışsa giyilir, ne giyileceğine bir türlü karar verilememişse giyilir, az biraz kilo alınmışsa giyilir. Akmaz, kokmaz... Her ayakkabıyla kombinlenir, her mekana, her zamana uyar. Sorunsuzdur ve kuşkusuz her kadın da elinin altında bulundurmak ister...

İşte size benim için o siyah elbise ile aynı anlamı ifade eden bu maskaradan bahsetmek istiyorum.


MAYBELLİNE'in o muhteşem tombik maskaraları kadar ün yapamamış bu maskara bence en az onlar kadar iyi. Uygun fiyatlı maskaralar içinde en sevdiğim, performansından en memnun olduğum maskaralardan biri. Gördüğünüz gibi öyle havalı bir ambalajı yok. Makyaj çantamda benimle birlikte her yere geldiğinden biraz da yıprandı haliyle :)

Her maskara gibi bunun da ömrü kısa, 6 ay kullanım süresi biçilmiş. Hayatımda hiç maskara bitiremediğimden şunların daha uzun ömürlülerinin üretilmesini rica ediyorum yetkililerden :) Bence bu maskara kullanım süresi dolduğunda dahi kullanım açısından bir sıkıntı yaratmayacak nitelikte. Çünkü bir çok maskaranın, özellikle MAYBELLİNE'in tombik maskaralarının aksine yapısı kısa sürede yoğunlaşmıyor. Her ne kadar ilk günkü gibi olmasa da - ki ben biçilen ömrü süresince ilk günkü gibi kalan bir maskaraya maalesef henüz rastlayamadım - biçilen ömrü süresince fazla yoğunlaşmıyor. Hatta sapasağlam maskarayı atıyorum diye kendi kendime hayıflandığım da olmuyor değil. Ama vardır üreticilerin bir bildiği deyip içim acıya acıya uğurluyorum kendisini çöpe :) Sanırım kirpiklerim dökülsün istemiyorum :) Özellikle böyle kısa ömürlü makyaj malzemelerinin altına küçük bir kağıda kullanmaya başladığım tarihi not etmeyi tercih ediyorum ki herhangi bir alerjik reaksiyon, dökülme vs.. gibi durumlarla karşılaşmayayım. Bu yöntemi sizlere de tavsiye ederim, çok faydalı oluyor. 


Kahramanımızın ambalajının havalı olmadığını az önce de belirtmiştim. Ambalajı gibi fırçası da havalı değil :) Klasik, düz, kıl fırçaya sahip. Uygulaması çok kolay, kirpikleri ayırmada, uzatmada ve volüm vermede oldukça başarılı buluyorum. Benim kirpiklerime uygulanmış hali ise şu şekilde;


Özetle, bitirdikçe yeniden edindiğim, performansından çok memnun olduğum bir maskara. Alengirli uygulama şekilleri gerektirmemesi de ayrıca hoşuma gidiyor. Maskara konusunda sanırım biraz geri kafalıyım ve uzunca bir süre de öyle kalacak gibi duruyorum.

Fiyatına gelince 20,00 TL gibi bir fiyata satılıyor. Watsons ve Gratis'lerden kolayca edinebilirsiniz. Faydalı olması dileklerimle, sevgiler...



6 yorum:

  1. vavvv şok etkisi yaptı resmen harikaymışşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli ünü yapamadığını düşünüyorum bu maskaranin😊

      Sil
  2. ayyy o göz fotosu ne hoş olmuş öyleeee :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba takibe aldım bloğuma beklerim sizi sevgiler:)

    YanıtlaSil