6 Mayıs 2016 Cuma

EXCIPIAL LIPO & EXCİPİAL HYDRO

Herkese merhaba,


Bugünkü yazımda yıllardır çok derdime deva olan losyonlarım var.



Cildimin kuru olduğundan daha önce bahsetmiştim. Bunun sonucu olarak özellikle kışın vücudumda egzama sorunları yaşıyorum. Bundan 5 yıl önce aynı sorunla doktora başvurduğumda bana EXCIPIAL LIPO'yu önermişti ve bir haftalık kullanım neticesinde vücudumda egzamadan eser kalmamıştı.

Cildimi öyle güzel nemlendirmişti ki egzamalarım geçtikten sonra düzenli kullanıma devam ettim. Bittikçe de almaya devam ediyorum.

EXCIPIAL LIPO; yağ içinde su emülsiyonu olarak tanımlanıyor. Nemlendirme oranı çok iyi. Eczanelerde reçetesiz olarak satılıyor. Sanırım eczanede satıldığından çok güven veriyor. Bu güvenle de bol bol kullanıyor, hatta vücuduma boca ediyorum :) Bu ürünü vücudum ve ellerim için özellikle kışın kullanıyorum. Tertemiz bir kokusu ve içeriğinin doğal sonucu olarak yağlı bir yapısı var. Ama bu yağlı yapı sizi korkutmasın kesinlikle yapış yapış olmuyor ve çabucak emiliyor. Nemlendirme etkisini ise uzun süre muhafaza ediyor.

EXCIPIAL HYDRO ile tanışmam ise eczacımızın tavsiyesi ile oldu. Bu ürün ise su içinde yağ emülsiyonu olarak tanımlanıyor. Yapısı LIPO'ya göre daha akışkan ve doğal olarak daha yağsız. Kokuları ise birbirinin aynı. Tertemiz ve güven veriyor :) HYDRO da eczanelerde reçetesiz olarak satılıyor. Yine egzama tedavisinde doktorlar tarafından önerilen, diğerine göre yağ oranı düşük olan bir ürün. Ben HYDRO'nun nemlendirmesini ellerim ve vücudum için yetersiz bulduğumdan özellikle makyaj öncesi yüzümü nemlendirmede kullanıyorum. Ancak SPF içermediğinden özellikle yaz ayları kullanıma ara veriyorum. 


Her iki ürün de uzun ömürlü. 5 yıl gibi kullanım süreleri var. Tabii ki 5 yıl içinde bitmeyecek gramajları yok, 200 ml olarak sürülmüşler piyasaya :) Zaten 5 yıllık ürünü kullanmanızı da tavsiye etmem. En iyi ihtimalle kokuları değişmiş olur diye tahmin ediyorum. Hassas cildimde 2 yıllık ürünü denemişliğim var ve alerjik reaksiyona rastlamadım. En azından 2 yıl güvenle kullanabileceğinizin garantisini verebilirim :)

Gelelim komik fiyatlarına :) HYDRO 6,00 TL gibi bir fiyata, LIPO ise 11,00 TL gibi bir fiyata sahip. Bu verim karşısında bu fiyatlar gerçekten muhteşem. Şiddetle edinmenizi tavsiye ediyorum.

Sevgiler!

2 yorum:

  1. Benimde özellikle kışın kurtarıcı kremim diyebilirim. Blogunuzu takibe aldım bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil