16 Nisan 2016 Cumartesi

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3'ü 1 Arada Fondöten

Bol güneşli bir Nisan gününden hepinize merhaba,

Hava mis gibi... Sanırım yılın en güzel ayı Nisan :) Havanın güzelliği insana mükemmel bir enerji veriyor. Ben de dedim ki bu enerji boşa gitmesin alayım yine sazı elime:)

Bu gün size bittikçe yenilediğim ve dördüncüsünü kullandığım Max Factor Facefinity All Day Flawless 3'ü 1 arada fondöten ile ilgili izlenimlerimi aktarmak istiyorum.

Fondöten fotoğraftaki şekilde satışa sunulmuş. Pompalı kapak oldukça kullanışlı, israfa sebep olmuyor. Ayrıca ürünün cam şişe tasarımı da hijyen açısından kesinlikle isabetli bir seçim olmuş.

Peki neden 3'ü 1 arada?
Çünkü içeriğinde Makyaj Bazı, Kapatıcı ve Fondöten özelliği barındırıyor. Ben bu tarz çok özellikli ürünlere bayılıyorum. Yüzüme kat kat bir şeyler sürmektense tek ürünle hem kalıp-maske gibi ağır bir uygulama yapmamış oluyorum hem de birden çok ürün satın almama gerek kalmıyor; haliyle tasarruf etmiş oluyorum. Peki hiç mi kapatıcı veya makyaj bazı kullanmıyorum? Tabii ki kullanıyorum :) Ama bu fondötenle değil. Bu fondötenle baz veya kapatıcıya kesinlikle ihtiyacım olmuyor.

Bahsettiğim gibi şuan dördüncü şişemi bayılarak kullanıyorum. Öncelikle bu fondöten tamamen mat, pudralı bir görünüm veriyor. Üzerinden, sabitlemek için transparan pudra ile dahi geçmiyorum. Gün içerisinde tazeleme ihtiyacı duymuyorum kesinlikle çok kalıcı.

Yandaki gibi akışkan olmayan bir yapısı var. Bendeki rengi ise Beıge 55;





Kapatıcılığı ise oldukça başarılı. Şöyle ki;

                 

Tüm bunlardan başka, SPF 20 içeriyor. Yani bunca güzel özelliğin dışında bir de güneş ışınlarının zararlı etkilerinden koruyor :)

Ben yazın fondöten kullanmayı pek sevmiyorum daha çok BB - CC kremler kullanıyorum. Ama özel bir yere gitmem gerektiğinde fondöten kullandığım oluyor. Kışın kuru bir cildim olsa da yazın T bölgemde yağlanma ve parlama sorunu yaşıyorum. Ancak yazın dahi bu fondöteni kullandığımda T bölgemde parlama sorunu da yaşamıyorum. 

Bu kadar övdükten sonra benim karşılaştığım tek olumsuz özelliğe geliyorum :) Hızlı hazırlanmam gereken günlerde bazen fondötenimin altına nemlendirici sürmeyi atlıyorum. Nemlendirici sürmezsem kışın bu fondötenin cildimi kuruttuğunu görüyorum. Ama altında nemlendirici kullandığımda kurutma gibi bir problemle de karşılaşmadım. 

Kendisini en son Cevahir-Debenhams'tan 60,00TL'ye almıştım.

Benim ürünle ilgili yorumlarım bunlar.Umarım faydalı bir yazı olmuştur. 

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler!





3 yorum:

  1. senin damarlar ne net gözüküyomuş yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma :( bir de göz altlarımı görsen :(

      Sil
  2. Merhaba bugday tenliyim hangi tonu önerirsiniz?

    YanıtlaSil