3 Mayıs 2016 Salı

ESSENCE- Eyebrow Stylist Set

Günaydın,

Bugün size 2 haftadır bayıla bayıla kullandığım, elimden düşürmediğim, kalitesiz ambalajına rağmen mükemmel performans sağlayan, kaşlarımın kahramanı ESSENCE - Eyebrow Stylist Set'ten bahsetmek istiyorum.





İtiraf etmeliyim ki alırken pek ümitli değildim, sadece şansımı denemek için almıştım. Bu zamana kadar denediğim türlü türlü markanın kaş kalemleri, kaş farları bana hep hüsran yaşattı. Sonunda yüzümü güldüren ESSENCE'e teşekkürü borç bilirim :)

Ürün 2 farklı renk içeren kaş farı, uygulama fırçası ve kaş şekillendirmek için kullanılacak şeffaf aparatlardan oluşuyor.

Uygulama fırçası bir çok ürün içinden çıkan uygulama yapmak için elverişsiz aparatlar gibi hiç bir işe yaramıyor. Bana kalırsa içerisinden çıkan kaş şekillendirmek amacıyla kullanılması hedeflenen şeffaf aparatlar da Türk kadınının yüz şekline uygun değil. Bu aparatlar resimde gördüğünüz üzere büyük-orta-küçük boy olarak 3 adet olarak satışa sunulmuş. Gerekli mi? Bence fırçası gibi kullanıma elverişli olmayan bu şekillendirme aparatları da çok gereksiz.



Ambalaj tam bir fiyasko. Gördüğünüz gibi hiç bir makyaj malzemesinin ambalajlanması için uygun olmayan şeffaf bir "şey"in içine yerleştirilmiş farlar. Bu "şey" bana diş fırçalarının ambalajından başka bir şey anımsatmadı. Üzerine sert plastikten bir kutu koymuş olsalar da esas malzeme için çok kalitesiz bir ambalaj kullanılmış.

Ama ama ama... Ben hayatımda bu kadar doğal duran, kaşlarımın rengine bu denli uyum sağlayan bir kaş farı kullanmamıştım. Bu belki de bir kaş farı veya kalemine 50,00TL'den fazla bütçe ayırmayı gereksiz bulduğumdandır, bilemiyorum :)

Çok doğal duran bu kaş farı aynı zamanda çok da kalıcı. Kendisi ile en uzun birlikteliğimiz 8 saat sürdü ve inanın bozulma, akma vs.. gibi bir sorunla karşılaşmadım. Beni kaşlarımla barıştıran bu ürünü hepinize şiddetle tavsiye ediyorum. Benim gibi kaşsızsanız yahut kaşlarınızı doldurmaya ihtiyacınız varsa kesinlikle şans vermeniz gereken bir ürün.

Sanırım bir kaç renk tonu seçeneği varmış. Ben kendisine Ataşehir - Migros'ta denk gelip öylesine aldığımdan başka renk tonları dikkatimi çekmemişti. Kendisi 9,90TL fiyatla satışa sunulmuş.

Tecrübe edip memnun kalmanız dileğiyle, sevgiler!

4 yorum:

  1. çok övgü gördüm bukaş paletinde, denemek gerek, güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek sorunu ambalajı.. Eğer kaşlarını doldurma ihtiyacı duyuyorsan bence de denemelisin 😊

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Fiyatı oldukça iyi fakat rengi biraz açık geldi bana :)
    Bu arada taze bloggersın sanırım , yardıma ihtiyacın olursa çekinme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ihtiyaç duyarsam derhal kapını calarim ☺

      Sil