14 Nisan 2016 Perşembe

Watsons Ayak Spa-Masaj Aleti ve Wellness&Beauty Banyo Granülü

Herkese merhaba,

İlk ürün yorumu yazımla karşınızdayım ve oldukça heyecanlıyım :)

Öncelikle Watsons alışverişimden edindiğim ayak spa-masaj aletinden bahsetmek istiyorum. Sabahtan akşama avm gezip son olarak Watsons'a uğradığım bir gün denk geldim bu alete. Ayaklarıma kara sular inmiş ve kendimi eve atıp ayaklarımı uzatma hayalini kurarken gözüme çarptı ve benim olmalı dedim :)

Ürün bu şekilde kullanıma sunulmuş. Ayakların içine sığdırılarak kullanılması için tasarlanmış. Benim ayaklarım 38 numara olduğundan gördüğünüz büyük yuvarlak kabartmaların içine tam olarak oturuyor ve tasarlandığı boyuta uyduğundan masaj ve köpükten tam olarak verim alabiliyorum. Ancak eşimin çok da büyük olmayan ayakları bu kabartmaların içine tam olarak oturmuyor. Kendisi yine de kullanımın onu rahatlattığını ve gereken verimi aldığını söylüyor. 


Ayrıca ürün üç farklı kullanım seçeneği sunuyor. 

Massage (masaj), 
Massage-Retain Varmth-Bubble (masaj, sıcak tutma, köpük), 
Retain Varmth-Bubble (sıcak tutma, köpük)

Biz eşimle ürün isminde "köpüklü" kelimesini görünce, ilk kullanımda hazırladığımız suyun içine biraz da duş jeli koyduk. Kullanım kılavuzunda bu konuda herhangi bir bilgi verilmemiş çünkü. Ve tabii köpükler yükseldikçe içerisindeki su taştı ve derhal fişini çektik. 

Kullanım esnasında dikkat edilmesi gereken en önemli nokta suyun taşıp aletin altındaki elektrik devrelerine değmemesi. Hiç birimiz ayaklarımızdan elektrik yemek istemeyiz değil mi? :))

Bir diğer önemli nokta ise temizlik esnasında yine elektrik devrelerine su gelmemesi. Bu nedenle silinerek temizlenmesi öneriliyor. Ama bana silmek çok hijyenik gelmediği için çok dikkatli bir şekilde yıkıyorum. 

Spa denince aklıma ilk gelen şey rahatlamak.. Peki bu rahatlığı bir de hoş bir kokuyla ve ayak bakımıyla neden birleştirmiyorum dedim ve suyun içine katıp keyfime keyif eklemek için banyo tuzu almaya karar verdim. 

Banyo tuzu arayışlarım için Rossmann'da gezerken bu mis kokulu banyo granülü ile karşılaştım. Bendeki vanilya kokulu olanı. Rossmann'da çilek gibi başka çeşitleri de vardı. İçerisinde gerçek vanilya özü, susam yağı ve E vitamini bulunuyor. Alkol, silikon ve paraben içermeyen bir vegan ürün. Kullanım sonrası ise mükemmel olmamakla birlikta ayakları nemlendiriyor. Ama benim asıl kullanım amacım rahatlarken mis kokusunu duymak ve stresimi atmak olduğundan nemlendirme noktasına pek de takılmadım, ne de olsa sırf bu amaç için üretilmiş kremler kullanıyoruz. Hepsi bir arada olsa tadından yenmezdi tabi :) Asıl beklentimi ise fazlasıyla karşıladı. Özellikle köpük özelliği aktifken vanilya kokusunu daha çok aldım. 

Granüller bu şekilde sunulmuş ve suyun içinde derhal çözünüyorlar. 










Masaj-spa aletinin içerisinde granüllerin çözünmüş hali ile kullanıma hazır şekli ise böyle :)

Masaj-spa aletini 89,90 TL'ye, banya granüllerini ise 9,90 TL'ye edinebilirsiniz...

Sevgiler!



4 yorum:

  1. aa ikisi de ilginç ve yararlı yaaa. lazım olanlara sölerim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok seviyorum bu ikiliyi, bence mutlaka denemelisin :)

      Sil
  2. inandım aldım berbat birşey geri iadede edemiyorum maalesef tüketii hakları alet bozuk çıkmadığı için yetersiz kalıyor cayma hakkımı kullanamıyorum :( sakın bulaşmayın arkadaşlar sadece kıdıklıyor lazımlık bile olmaz.

    YanıtlaSil