21 Mayıs 2016 Cumartesi

Bitenler!

Herkese merhaba,

İlk bitenler yazımla karşınızdayım.

Bitmiş bir şeyin kutusunu saklamak ne zormuş! Bitsin de atayım diye beklerim halbuki ben :) Maksat yer açılsın yenilerine... Demem o ki bu yazıyı yazabilmek çok zormuş :)


O zaman başlıyorum :)

Caudalie Beauyt Elixir;
O kadar çok yazıldı çizildi ki hakkında yazmak istesem de gerek duymadım. Herkesin bildiği ürünü tekrar tekrar anlatmak gereksiz geldi. Kimileri bayıldı, kimileri şişirilmiş buldu. Ben bayılanlardanım. Makyaj öncesi, makyaj sonrası, tonik görevinde... Her şey için severek kullanıyorum bunu. Hemen yenisini de edindim, sürekli kullanıyorum.

Pantene 7/24 Ekstra Hacim Veren Saç Bakım Jeli;
Jel demek çok saçma bence bu ürüne. Bildiğiniz saç spreyi... Ama en yumuşağından. Ben bunu saçlarımı at kuyruğu yaptığımda kullanıyorum. Elektriklenen saçları yatıştırıp, at kuyruğumu güzelleştiriyor. Ama olmasa da olur, çok fazla toplamıyorum saçlarımı çünkü. Bir daha alır mıyım bilemiyorum. Kullanım amacım hacim olmadığından ürün hakkında tavsiye vermem de doğru olmaz.

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı;
Yine çok yazılıp çizilmiş bir ürün. Genel olarak sevsem de bir serumu tekrar alma huyum yok. Sürekli değiştiririm saç serumlarımı. Belki de henüz gerçekten mucizevi bir serum bulamadığımdan :) Bir daha alabilirdim, değiştirme takıntım olmasaydı:)

Maybelline Affinitone Fndöten;
Sevdiğim ve çok çok uygun fiyatlı bir fondöten. Orta kapatıcılık sağlıyor, mat bitişli. Uygun fiyatlı ve nemlendirme yapmayan ama cildi de kurutmayan sıradan bir fondöten isteyenlere tavsiyemdir. Ben bittikçe alıyorum. Kurtarıcı diyebilirim.

Excipial Hydro;
Bu da sürekli aldığım ve bayılarak makyaj altına kullandığım bir ürün. Detaylı yazısı burada!

Essence Stay Natural Concealer;
Bu ürünün detaylı yazısını yazacaktım ki; nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde 20 günde bitti! Yenisini alınca uygulanmış hali ile fotoğraflı, detaylı bir yazı yazacağım. Çizgilere çok çok az doluyor, orta kapatıcılıkta, uygun fiyatlı. Ah bir de çabucak bitmeseydi! Ama yine alırım, hep alırım :)

Avon Planet Spa Japanese Sake and Rice Maske;
Bitirmediğim sevmediğim çöpe giden bir ürün! Hala üretilip üretilmediği hakkında bir fikrim de yok. Siyah noktalar için almıştım bu soyulan maskeyi. Siyah noktaları azalttığını söylese de berbat ötesi bir ürün, hala üretiliyorsa almayın derim.

Pantene Nem Terapisi Şampuan;
Saç bakım yağlarını arındırmak için kullandığım uygun fiyatlı şampuandır kendisi! Severim, alırım, indirimde kremi ile birlikte stoklarım...

Dax Supergro;
O nasıl güzel bir kokudur! O nasıl saç uzatan bir şeydir! Çok sevdim, saçları uzattığına net şekilde şahit oldum. Ama kırıklara faydası yok, o amaçla kullanımı tavsiye etmem. Sürekli kullanılacak bir ürün de değil, arındırması zahmetli. Haftada 2 3 gün kullanımı önerilse de ben haftada 1 uygulamada da faydasını gördüm.

Bee Beauty Portakal Çikolata Duş Jeli;
Kaç tane bitirdim hatırlamıyorum. Sonlarına doğru kokusu hafif değişse de severek kullanıyorum. Kokusundan sıkılmadığım sürece favori duş jelim olarak kalacak!

Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 Yapılandırıcı Maske;
Çok çok memnun kaldığım, elimde çok fazla maske bulunduğundan henüz yenisini edinmediğim, mis kokulu maske. Yumuşacık yapıyor saçlarımı. Tavsiyemdir, alın, kullanın!

Caudalie El Kremi;
Yazısını burada yazdığım muhteşem ötesi el kremi. Kullanın, kullandırın, bittikçe yenisini alın :)

Flormar Body Lotion;
Almayın, aldırmayın! Kokusu dışında hiç bir şeyi güzel değil. Nemlendirmiyor, sürerken pütür pütür oluyor. Hiç mi hiç sevmedim.

Umarım ürünler hakkında ufak fikirler verebilmişimdir. Detaylı yazısını istediğiniz bir ürün olursa lütfen bana yazın :)

Sevgiler!









Ca

18 yorum:

  1. Bu yazı için geçmiş olsun diyelim. Seveceğiniz yeni ürünler kullanmanız dileğimle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Pantene bakım jelini merak ettim. :) Dax'ı bende denemek istiyorum ama sahiden saçtan çıkmıyor mu??
    Bitenler yazısı yazmayı da okumayı da çok seviyorum :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkarmayı başaranlar olmuş ama ben onlardan değilim :)

      Sil
    2. Çıkarmayı başaranlar olmuş ama ben onlardan değilim :)

      Sil
  3. Caudalie Beauyt Elixiri çok merak ediyorum en sonunda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  4. Yine ben geldim Patlayan Şeker. Hani şu blogunun adını çok seven kız. Ben de bloguma bekliyorum. Bak gel tamam mı ❤

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. dax ve caudalie favorilerimden =) gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
  7. Biten kutuları koymak hoşmuş :) Lakin bu kadar ürün kullanmak sağlıklı mı bilemiyorum. Sevgiler şekercim ❤

    YanıtlaSil
  8. Dax'ın tırnak bakım kremi var çok memnunum saç için olanı da aklımda çok duydum methini

    YanıtlaSil
  9. bitenler yazisi sanirim hic yazamicam hem elimde coook urun oldugundan ve donusturdugumden bitmesi cok uzun suruyo hemde bitenleri saklayacak bir yer bulaman sanırım eline emegine saglik:) ayrica blogun adini cook beğendim takibe aliyorum beklerim

    YanıtlaSil