13 Mayıs 2016 Cuma

ALIX AVIEN LIP GLOSS

Herkese merhaba,

Lip gloss sürmek benim için tam bir eziyet. Asla doğru düzgün sürmeyi beceremiyorum. Ya yamuk sürüyorum, ya taşırıyorum. Bu konuda tam bir beceriksizim :) Ama almadan da duramıyorum, beceriksizliğimden dolayı en uygun fiyatlıları alıyorum. Bir iki defa cebelleşip pes ediyor, kenara atıyorum genelde. Ama itiraf etmeliyim ki bugünün kahraman lip glosslarını 10-15 defa kullandım :)


Kahramanlarımızın renkleri mükemmel. Pigmentasyonları çok çok başarılı ve deneyimlediğim lip glosslara oranla yapış yapışlık hissi oldukça az. Hatta bu yapış yapış his uyguladıktan 10 dakika sonra kayboluyor. Ama yine de hiç bir lip glossu rüzgarlı günlerde kullanmanızı önermem. Saçlarımızın rüzgarda dudaklarımıza yapışmasından nefret ediyoruz değil mi :) Kalıcılıklarına gelince mükemmel bir performansı var diyemem ama koyu renkler genel olarak tazelenmeye ihtiyaç duyduğundan benim için kalıcılığı güzel diyebilirim. Bir şeyler yiyip içmedikçe duruşunu koruyor.

Kullanım süreleri 12 ay,  ama bence daha uzun süre de kullanılabilir. Ben bundan 8 ay önce aldım kendilerini ve çok az kullandığımdan hiç mi hiç azalmadı. Yapısında da bir değişiklik gözlemlemedim.

Resimde gördüğünüz bordo rengin numarası silinmiş ama serinin en koyu rengi bu, fuşya renklinin numarası ise 721.

Pigmentasyonlarının çok başarılı olduğundan bahsetmiştim. Bordo rengin tek kat uygulanmış hali bu şekilde;


Fuşyanın tek kat uygulanmış hali ise burada;


Fiyatları ise 10,00 TL civarında ve bir çok kozmetik mağazasında satılıyor. Bu lip glosslar hakkındaki görüşlerim bu kadar, faydalı olmasını dilerim.

Sevgiler!

22 yorum:

  1. Güzel yazın için teşekkürler en kısa zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben bunları hiç görmedim çok güzeller 😂😂 teşekkürler bu bilgi için😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pek dikkat çekmiyorlar sanırım, ben de geç keşfettim :)

      Sil
  3. ben biraz daha mat olanları seviyorum ama renkleri güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de renklerine ve pigmentasyonlarına vuruldum :)

      Sil
  4. Fuşya çok şeker görünüyor ! Ben normalde çok açık renklerde sürerim ama çok beğendim :O

    YanıtlaSil
  5. Renkler muhteşemmiş :)) bordo renge bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürmeyi pek beceremesem de ben de her iki renge de bayılıyorum :)

      Sil
  6. Konuyla ilgisi yok ama blogunun adına bayıldım. Sırf bunu yazmak için uğradım :) Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  7. bordo ve fuşya ne güzel renkler. lip gloss sürmek için yutupta videolara baksan yaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Bordo aşığı biri olarak rengin duruşuna bayıldım, yapış yapışlık hissi vermemesi açısından da dikkate değer buldum:)

    YanıtlaSil
  9. Sade ve Derin'in blogunda gördüysem, hemen takibe alır, bir merhabamı da gönderirim :))
    İnanılmaz güzel bir renkmiş, çok da yakışmış. Güle güle kullan...

    YanıtlaSil